miercuri, 23 ianuarie 2013

Martisoare lucrate din hartie

Martisoare din hartie si carton

 

 Martisoarele din imagine sunt prima mea creatie, inca din 2011. De asemenea, aparatul foto nu era unul performant. Pozele care vor veni vor fi sigur mai reusite. 
 Avand in vedere ca suntem la sfarsitul lunii ianuarie...pana la mijlocul lunii februarie o sa umplu blogul de "produse". Hope you'll enjoy it!
 Cele din imagine sunt facute pe jumatate de coala A4, comandate special de cineva. Le pot face, evident si in dimensiune normala de martisor. Veti vedea sigur si astfel de modele, in curand. Nu stiu unde am pus foarfecele cu model :D, de-aia nu promit sa le pun azi :D.
 Culoarea si forma le alegeti voi. Eu pot sa jonglez usor cu ele.
  La dimensiunea aceasta, un martisor costa 5 lei. Revin cu model si pret de dimensiune normala.
 
 
 
COD: MAR01
 
 
 Am finalizat si cateva martisoare de dimensiuni normale. Culorile sunt alese aleatoriu. Daca aveti alte preferinte...libraria de unde ma "alimentez" eu are ffff multe culori de vanzare.
 Pretul unui astfel de martisor este de 2.5 lei.
 
 
 
COD: MAR02
 
 
 Si varianta fara suport de carton. Astea pot fi puse in piept. Cred ca le voi atasa si un bold ca eu am suferit intotdeauna ca nu am avut cu ce sa imi prind un martisor in piept...
 Fiecare costa 2 lei. Desigur, florile pot fi facute in diferite culori.
 
 

COD: MAR03
 
 
 Avem di tatii: elefantei (desi sotul meu zice ca nu are nici in clin nici in maneca maartisorul meu cu elefantii), libelule, frunze de canabis (recunosc ca imi lipsesc 2 petale pentru a iesi floare de canabis). Pretul ramane tot de 2 lei.
 
 

 
COD: MAR04
 

 
COD: MAR08



 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu