miercuri, 23 ianuarie 2013

Flori in ghiveci 3D

Super idee de martisor!

 

05.02.2014 - 22.59 - Noi "intrari" mai jos. Durata de productie este mai mare pentru floricelele de mai jos (cam o ora), fapt pentru care pretul unui astfel de ghiveci este de 10 lei. 7 lei.
 Din pacate nu am un aparat foto care sa surprinda culorile asa cum trebuie fara lumina naturala. Poate refac poza daca o sa mai am modelul :).

COD: MAR07
 
 Tot dimensiunile celor de mai sus (3-4 cm), tot pretul lor (10 lei 7 lei), tot carton, tot super frumoase! :D
 
 Plus, apare si degetul Biancai in poza. Tine sa fie prezenta si ea :D
 
C
COD: MAR09

 

 M-am inspirat de pe net si am gasit o gramada de idei de flori in ghiveci pe care le pot transforma in martisor. Sunt superdulci si nu se vor ofili sigur :D.
 Prima piesa din colectia de flori in ghiveci este un cactus (nu aveam foarte mult timp la dispozitie, restul floricelelor pe care le voi face necesita mult mai mult timp).
 Pot sa le fac si la o dimensiune mai mare (mi-ar fi, cred, de ajutor :D).
 Intrucat dureaza 30 de minute minim sa fac unul (sunt destul de migaloase) le lansez cu 5 lei.


 

COD: MAR05
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu